آنچه باید درباره پایه های همسطح پلی مانت بدانید

آنچه باید درباره پایه های همسطح پلی مانت بدانید

فکر می کنید همه پایه های تسطیح یکسان هستند؟ دوباره فکر کن در حالی که آنها به شما اجازه می دهند اشیاء را تراز کنید، برخی از پایه های تراز بهتر از بقیه عمل می کنند. به عنوان مثال، پایه های تسطیح پلی مانت، تقریباً برای تمام کاربردهای تراز کردن، انتخابی عالی هستند. شما می توانید آنها را در ماشین آلات، لوازم خانگی، مبلمان، واحدهای ذخیره سازی و موارد دیگر استفاده کنید. پایه های تراز پلی مانت چندین مزیت از جمله موارد زیر را ارائه می دهند.

همسطح کردن سطوح ناهموار

می توانید از پایه های تراز کننده پلی مانت روی سطوح ناهموار استفاده کنید. پایه های تراز پلی مانت دارای خط مرکزی با شیب 15 درجه هستند. در نتیجه از تسطیح روی سطوح ناهموار پشتیبانی می کنند. شما محدود به استفاده از آنها به طور انحصاری بر روی سطوح صاف نیستید. حتی اگر سطحی شیبدار یا زاویه دار باشد، می توانید از پایه های تراز پلی مانت روی آن استفاده کنید.

کف ها خراشیده یا آسیب نمی بینند

اگر قصد دارید از آن ها در داخل خانه استفاده کنید، می توانید مطمئن باشید که پایه های همسطح چند پایه به کف های شما آسیب نمی رسانند. آنها دارای یک میله رزوه ای هستند که از فولاد ضد زنگ با روکش روی یا فولاد کربنی ساخته شده است. با این حال، پایه بالشتکی پایه های تسطیح چند مانت از نایلون الیاف شیشه ای نرم تر ساخته شده است. با پایه نرم و در عین حال بادوام خود، پایه های تسطیح چند پایه چوب سخت، لمینت یا انواع دیگر کفپوش های داخلی را خراش نمی دهند.

قابل نصب با پیچ و مهره

یکی دیگر از مزایای پایه های تسطیح پلی مانت قابلیت نصب آنها بر روی زمین با پیچ و مهره است. پایه های تراز پلی مانت سوراخ های تاخیر برای پایداری بیشتر داشته و می توانید با عبور دادن پیچ ها از میان این سوراخ ها، آنها را روی زمین نصب کنید. انواع دیگر پایه های تراز معمولاً با پیچ و مهره قابل نصب نیستند. بلکه طوری طراحی شده اند که آزادانه روی زمین قرار بگیرند. پایه های تراز پلی مانت با استفاده از سوراخ های تاخیری از سایر انواع پایه های تراز متمایز می شوند. سوراخ های تاخیر برای استفاده با پیچ و مهره طراحی شده اند. می توانید پایه های تسطیح پلی مونت را با عبور دادن پیچ ها از سوراخ ها روی زمین نصب کنید.

موجود در سبک های ضربه زده شده و داربستی

شما می توانید پایه های تسطیح چند پایه را در سبک های ضربه ای و ناودانی پیدا کنید. پایه های تسطیح چند پایه ضربه ای با استفاده از رزوه داخلی مشخص می شوند. آنها اساسا یک مهره در بالا دارند. پایه های تسطیح چند پایه داربستی دارای میله رزوه ای به جای رزوه داخلی هستند. آنها رایج تر از پایه های تسطیح چند پایه هستند. هنگام انتخاب یک سبک، باید شی مورد نظر را در نظر بگیرید. اگر جسم از قبل دارای پیچ و مهره هایی در پایین است، ممکن است بخواهید پایه های همسطح چند پایه را انتخاب کنید. اگر جسم در قسمت پایین پیچ و مهره نداشته باشد، احتمالاً می خواهید پایه های تسطیح چند پایه داربستی را انتخاب کنید.

Leave a Reply Cancel reply

ASK
0